انریکه:برای جادوگری سرمربی بارسلونا نشدم
بارسا نیوز تبليغات

نتيجه ي آخرين بازي

بارسلونا بارسلونا
6
بيلبائو
لئون
0

بنر ما در اين وب سايت

http://barcahome.loxblog.com
15:9 جواد

لوئیس انریکه، سرمربی بارسلونا این فصل خریدهای خوبی داشته است که توماس فرمایلن تاکنون آخرین خرید او بوده. تیم جوان بارسلونا شب گذشته (شنبه) موفق شد با شش گل هلسینکی فنلاند را در هم بکوبد.

انریکه درباره شرایط بارسلونا در فصل جدید لیگا گفت: من جادوگر نیستم و برای جادوگری به بارسلونا نیامده‌ام. نمی‌توانم در یک چشم بر هم زدن تیم را متحول کنم. بارسلونا نیاز به پیشرفت دارد و من می‌خواهم تیمم بازی به بازی پیشرفت کند. تیم ما بازیکنان خوبی دارد و من از تمام آنها راضی‌ام، چه بازیکنان اصلی‌مان و چه بازیکنان جوانی که برابر هلسینکی به میدان رفته‌اند. می‌خواهم این بازیکنان جوان در بارسلونا پیشرفت کنند و جای بازیکنان اصلی را بگیرند.
 
سرمربی بارسلونا در ادامه گفت: بارسلونا تیمی است که در هر پیروزی باید به میدان برود. ما در فصل گذشته نتوانستیم به قهرمانی برسیم و هوادارانمان ناراحت شدند. اکنون باید هر طور که شده آنها را خوشحال کنیم. راه طولانی در پیش داریم و برای موفقیت به بازیکنان آماده زیادی نیاز دارم. در حال حاضر تیمم به آنچه در ذهنم است نزدیک نیست. هر چند برابر هلسینکی بازی را به نمایش گذاشتیم که من را خیلی به آینده امیدوار کرد. مطمئنم که با حضور سوآرس در بازی‌های آینده و بازگشت بازیکنانی که در جام جهانی بودند قدرتمان بیشتر از قبل هم خواهد شد.
 
منبع:ورزش 3

نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:






برچسب‌ها: خانه بارسایی هابارسابارسلوناانریکهلوئیس انریکه
ادامه خبر...